torsdag 25. januar 2007

Hei

Faatt laget min aller foerste hjemmeside, og lagt ut noen bilder fra den foerste uken paa Costa Rica.. Tiden gaar fort, og naa har vi vaert her i nesten tre uker! Er fremdeles ganske ferske i spansk, men klarer stort sett aa gjoere oss forstaatt, og tar til oss all den skryten vi faar! (Dessuten Elin veldig god aa tolke spansken min og vis-a-versa) Har i tillegg akkurat lest ferdig en barnebok om et dovendyr som droemte om aa vaere rask og sterk, saa det gaar seg til. Spraakskolen er super, med flinke laerere og greie folk. Elin har vaert litt nede for telling de siste dagene pga feber, men er bedre naa. Jeg har cruiset stranden med det nye fine surfebrettet mitt:-) Haaper alt gaar bra hjemme! Flere bilder foelger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helu! Venter spent paa neste oppdatering. Haaper alt staar bra til med deg? Skal hilse masse fra Helge. Klem H

therese sa...

hallois!

vet jeg har vaert litt treg ja.. Men har lagt inn masse bilder naa:-) Ja, alt supert saa langt, kos dere i new zealand, dere drar vel snart avgaarde med campingvogn? Klem